Jak przyspieszyć spalanie tłuszczu ? 3 kroki do zgrabnej sylwetki oraz napoje poprawiające metabolizm.

Pewnie każda z nas zadała sobie kiedyś pytanie: co mam zrobić, żeby efekty moich ćwiczeń i dążenia do zgrabnej sylwetki, bez cellulitu i bez „wałeczków” pojawiły się szybciej? No więc ćwiczenia, jak do znudzenia już powtarzam to jedno, ale liczy się także to co na talerzu (i w szklance). Kluczem jest to, czy nakręcisz odpowiednio i przyspieszysz swój metabolizm. Dlatego dzisiaj zamiast na ćwiczeniach skupię się na diecie!

Bardzo ważny fakt numer jeden – wcale nie potrzebujesz wątpliwej skuteczności drogich tabletek spalających tłuszcz. Tak – przerabiałam je, niestety efektów które zwaliłyby mnie z nóg nie było, natomiast paląca zgaga tak.

Zdecydowanie bardziej niż chemię, polecam zwracanie uwagi na swoją dietę i kierowanie się kilkoma zasadami, które faktycznie wpłyną pozytywnie na nasz organizm. Zebrałam dzisiaj kilka, które moim zdaniem nie są uciążliwe ani bardzo czasochłonne, za to ich skutki są bardzo zadowalające, oczywiście jeżeli jesteś w tym systematyczna.

Po pierwsze postaw na śniadania białkowo – tłuszczowe.
Dlaczego pomagają w odchudzaniu? Nie powodują one wysokiego skoku insuliny. Kortyzol, który po przebudzeniu jest zwykle na nieco wyższym poziomie, powoduje wzmożenie lipogenezy, czyli rozpadu tłuszczu (mówiąc najprościej). Brzmi logicznie, ale co konkretnie jeść, by to śniadanie zaliczyć do grupy posiłków białkowo – tłuszczowych? Najprościej jest opierać śniadania na jajkach, avocado, mięsach. Nie brzmi to rewelacyjnie, ale już jajecznica z pieczarkami z dodatkiem pomidora, papryki oraz z kawałkami chudej wędliny – znacznie lepiej 🙂 Poza tym, możesz spróbować jajek gotowanych, uzupełniając talerz o plasterki avocado i np. małe kawałki frankfurterki. Ponadto polecam gofry z mąki kokosowej z masłem orzechowym, omlety na mące kokosowej z cebulką i suszonymi pomidorkami lub gotowane jajka z avocado oraz tuńczykiem.
Jak trochę nad tymi przepisami popracujesz, wkrótce sama będziesz łączyła składniki i wymyślała nowe przepisy.

Stosuj w kuchni odpowiednie przyprawy.
Masz cały szereg świetnych narzędzi do tego by skutecznie spowodować większe spalanie tkanki tłuszczowej. Nie dość, że będą efekty, to jeszcze smak Twoich potraw będzie wyrazisty i zachwycający! Przyprawy, jakie dadzą Ci te wszystkie korzyści to cynamon i kardamon – pasuje chociażby jako dodatek do zrobienia aromatycznej kawy, kurkuma, papryka cayenne, czosnek, cebula – zastosujesz do mięs, sałatek, past na kanapki. Jak widzisz są to przyprawy, które każdy w domu posiada, ale niestety nie zawsze docenia ich właściwości.

Wybieraj napoje wspomagające Twój metabolizm.
Pierwszy z nich to woda z dodatkiem cytryny – bo jak wiadomo witamina C świetnie sprawdza się w walce z tkanką tłuszczową. Szklanka takiego napoju zaraz po przebudzeniu pomoże także oczyścić organizm z toksyn. Kolejna propozycja to sok z warzyw. Po pierwsze to ogromna dawka witamin i błonnika, po drugie zapewnia na długo uczucie sytości, więc mniej po takim soku zjesz.
Następny napój o cudownych właściwościach, to sok z kiwi, szpinaku i sałaty – jeżeli chcesz nadać mu więcej smaku możesz dodać odrobinę miodu. Inne „mikstury” to także sok z grejpfruta, sok z papai lub chociażby zielona czy biała herbata. Jednym słowem, nie musisz pić samej wody, by zrzucić trochę tłuszczyku 🙂

Pamiętaj, przygotowując soki z warzyw czy owoców zwróć uwagę na świeżość produktów oraz na to by wypić napój krótko po przygotowaniu – taki ma najwięcej korzystnych właściwości.

Wiadomo, że nie wszystkie zasady udaje się wprowadzić od razu. Ale wprowadzając jedną zmianę w tygodniu, po jakimś czasie te wszystkie zasady będą dla Ciebie naturalnymi czynnościami 🙂 Powodzenia!

Start typing and press Enter to search